Zgodba bz

)

Zgodba
bz

Zaznavanje

Lastniki podjetij želijo včasih prehitro začeti s poslovanjem. Ker imajo razdelano paleto izdelkov ali storitev velikokrat menijo, da potrebujejo le še logotip, poslovne tiskovine in spletno predstavitev.

Brez zgodbe blagovne znamke in celostnega grafičnega priročnika, ki bi jim pomagal pri vzdrževanju dosledne predstavitve, slej ko prej naletijo na dilemo pri trženju produkta ali storitve.

Zgodba o blagovni znamki je pomembna, saj pri kupcih vzbuja raznolika čustva. Zgodba blagovne znamke lahko predstavlja dolgoletno tradicijo ali gola dejstva podjetja oziroma izdelka. Lahko predstavlja odločitve lastnikov ali njegov način razmišljanja, ki je pripeljal do razvoja izdelka. Dobra zgodba vpliva na prodajo izdelka in pomaga pri prepoznavnosti blagovne znamke.

Zgodba, ki izhaja iz osebnih izkušenj, odločitev ali čustev, pomaga v kupcu vzbuditi občutek pristnosti s katero razvije povezavo z izdelkom ali storitvijo. Zgodba poveže blagovno znamko z isto mislečimi posamezniki. Preden se razvije zgodba blagovne znamke je pomembno, da se določi persona, ki bo predstavljala tipično stranko.

Ugrizni me
Potopljen piškotek

GALERIJA:
• Zaznavanje
• Ugrizni me
• Potopljen piškotek

(

.