Priprava vizualij

)

Priprava
vizualij

Učinkovite vizualije navdihujejo ciljno občinstvo, naslovijo njihove želje in se osredotočajo na njihove potrebe. Vizualni materiali se ustvarijo na podlagi globljega razumevanja kupca in njegovih navad. Dobre vizualije se morajo občutiti verodostojno in ustvarjati vez med kupcem in podjetjem. Vizualije kupljene v bazah zaradi pogostosti uporabe in videnosti izgubijo izrazno vrednost.

Prekomerno zapletene vizualije ne prinašajo nujno boljših rezultatov. Preprost vizual pomaga hitreje in bolje razumevati predstavljeno temo. Vizualni vtis se običajno zgodi v prvih 2 sekundah opazovanja.

Bodi glasen
Bodi opazen

Avtorske vizualije dajejo pridih osebne note, s katero se opazovalec lahko poistoveti. Ljudje so bolj nagnjeni k branju, ko besedilo dopolnjujejo zanimivi vizuali. Dobri vizuali navdihnejo opazovalca za raziskovanje vaše blagovne znamke in vašega podjetja. Kakovostni vizuali bodo dvignili prepoznavnost blagovne znamke in pripomogli pri promociji.

Osupljiv vizual brez dobrega temelja je le še en vizual v množici. Vsak vizual potrebuje svoj namen, morda se z njim navdihuje misli, ideje ali vizije. Doslednost v vizualih omogoča opaznost in prepoznavnost blagovne znamke, vendar z različnimi vizuali omogočimo zanimivost sporočila.

Vsako podjetje potrebuje različne vizualne elemente s katerimi privabi obiskovalce in ustvari občinstvo. Vizualije vključujejo fotografije storitev ali izdelkov, grafike, ki pomagajo pri poudarkih informacij, info-grafike za razlage podatkov, ter video za predstavitev podjetja. Ujemanje vizualij s slogom podjetja ali blagovne znamke ustvarja povezavo in prepoznavnost.

GALERIJA:
• Bodi glasen
• Bodi opazen

(

.

Tags:
, ,